Lyckad kväll

God morgon får jag lov att säga. Vaknade nyss av att byggkillarna står och slår i rören..Gah jag orkar inte vakna till dom varje morgon! men men. Gårdagen va rolig. Åkte dit med Maria och Alex. Sen var de så klart massa underbara vänner redan där och som kom så roligt hade jag. Sjöng som vanligt och pratade me folk.



Men Maria och Alex drog tidigt och jag stannade kvar med Aamanda och Adela o några andra. Men de roligaste var nog när vi skulle åka hem. Adela och jag vänta på Aamanda som behövde packa ner karaoken, och under tiden så kommer så klart alla killar som står utan för Donken som typ inte hittat nån brud. Vilket jag kunde förstå!! haha så vi var väll sista försöket. Jag och Adela börja sjunga för dom verka tycka de va roligt. Sen vart de folksamling runt oss!  Så de va kul =)

När Aamanda kom så gick vi till Centralen där nattbussen gick till henne. Men vi åt lite mat och satte oss ner vid kyrkan typ. Då träffa vi två killar som inte kände till Stockholm. Då frågade vi var dom kom ifrån. Så här var det:

Dom: vi kommer inte här i från så vi vet inte så mycket om sthlm.
Vi: Var kommer ni ifrån då?
Dom: Jaa jag är uppväxt i Åkersberga och Lidingö..
Vi: HAHA!!. och du hittar inte i sthlm?
Dom: fast de va ett tag sen. nu har jag bott i Eskilstuna
Vi: Det första ni borde lära er är att man inte sitter här och dricker folköl haha..

Ja så var det. Men de va så kul kan förstå om ni inte fattar. men jag är inte så bra på att förklara!
Sen bytte vi nr och dom looova att komma till Chaplins i kväll så dom fick en inbjudan var =) Sen var jag hemma vid halv 5 kanske och solen va på väg upp. Det var jätte finnt över Gröna Lund! och självklart var sängen extra skön i natt fick sova i den själv och sova ut nu i morse!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test