Maria är den bäste!

Hej

ja nu sitter jag i lägenheten för mig själv rätt mysigt faktiskt har röjt hela morgonen och känner att jag gjort nåt i allafall.. Det är ju typ bara Maria som gjort saker hahah..vet inte hur jag ska tacka för all hjälp! Men Maria du vet att jag är evigt tacksam =)

Igår kom min mamma med ännu mer saker, dom kom mitt i våran romantiska middag jag fixat haha... jag och Maria är nu mera in an opend relationship på facebook.Vi är ju typ som tillsammans haha..så fort jag tänker nåt hur vi ska göra så gör hon det. Eller  tvärt om haha..Så nu hoppas jag att hon kommer tillbaka efter de som hände i morse!

Det blir en förlåt middag Maria ahaa...=)

dax att fixa te

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test