Nu är studentflaket bokat!

Hej

Idag började det med ett möte. Sen var de skolan och religon var på schemat intressant faktiskt och våran lärare är som tur väldigt bra! en av få lärare som jag lär mig utav. Sen var det projektarbetet och det går framåt. vi har även fixat STUDENFLAKET!!! visst är det bra? hihi.. Nu är de bara stället kvar, men de verkar vara klart de med snart.


Ja som sagt i dag är det ju Fredag, det innebär att vara med vännerna! Madde och hennes kompis ska komma hit och föra lite underbart kul =) sen blir det Chaplins för att få in lite folk och sen blir det kanske nåt annat ställe. det är i alla fall mitt mål! och hoppas på att Tove och Rasmus ska med ut!

Nu ska jag fixa lite och skriva på en uppgift till skolan så vi hörs senare

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test