Vart är sommaren?

Varje dag sen jag kom hem så har de varit mulet eller regn sätt solen nån enstaka gång! vart tog den svenska sommaren vägen? Det är nu när skolan börjar vi vill ha sommarväder i alla fall så att man blir pigg. Idag ska jag till skolan på tal om det. Göra prov igen. Hoppas det går bra höhöh..

Efter det ska min mamma komma med packning och fixa lite i lägenheten och Maria och Becca ska komma över. mysigt. Sen i morgon blir de allvar igen för då börjar skolan på riktigt.


Jag ska även fixa min bloggdesign hade jag tänkt. Har tänkt ut hur jag vill ha den men vet inte när de blir av att få tid att göra det. Men de kommer looovar! Nu är min lunch klar och sen ska jag plugga så att jag får detta klart!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test