Vilken kvälls äger jag bara!

Hello.

I går vart det ju så klart utgång. Madde och Cicci kom hit och vi fixade oss och drack lite vin. Super trevligt var det. Sen när vi gick ut börjadet det regna så klart så vi tänkte hmmm..vad ska vi göra nu? Det finns en Indisk sresturang brevid mig, en av dem killarna börja snacka med oss och helt plötsligt frågar Madde om han har 3 plastpåsar!. Och självklart kommer han med dom och ser förvånad ut.."vad ska ni med dessa till?, ni har ju redan kläder på er!!" Ähmm.."DE REGNAR SER DU INTE DET!!? MITT SMINK KOMMER ATT RINNA!!!" säger hon tillbaka.

Hahah super kul, nu kommer jag aldrig kunna gå förbi dom utan att behöva säga hej till dom haha. Sen ringde Cicci taxi och han va super rolig. faktiskt den bästa taxin jag har åkt. Sen så väl framme på Chaplin möter jag Aamanda, Adela och Danny. Även några andra. Eftersom det är tema på Chaplin denna helg så var det proppat med folk när vi kom vid 23. men kul var det.!

(förra helgens bild.)

Sen vart det massa dans..Ja ni läste rätt, Jag dansade! haha. självklart vart det massa Karaoke. Men där emot drack jag inget där förutom att jag smaka på Maddes och Ciccis. Men de för att jag skulle dela ut alla banden som folk skulle ha på sig i går. Hoppas det inte blir lika stressigt med det idag.

Sen vet jag inte riktigt. hmm.. i alla fall. Det slutadet med Donken med nägra vänner från Chaplin och Madde och Cicci. Allrid lika roligt. Självklart så sitter det en gammal högstadie lärare mitt emot oss typ och kollat på oss. fy fan..vi hade roligt i alla fall. =) Sen åkte jag med deras nattbuss till Medis och kom hem och sen sov jag =)


Men nu ska jag till Stadsbiblioteket och plugga med bästis! <3

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test