Fredag!

Idag går barnen lucia tåg för fulla glöggmuggar. Medans jag ligger helt död i sängen och mår sjukt illa och vet inte vad jag ska göra för att bli bra. Jonas mår dåligt och jag borde åka hem till honom och göra något roligt, men jag klarar verkligen inte av att resa mig upp så får se hur det blir med den saken.

I fall jag mår bättre snart så kommer kvällen bli rolig. Tänkte sjunga karaoke på Jägaren och kanske en titt in på Chaplin för att träffa Rebecca.

Gahaa min mage e säkert känslig mot mjölk o sånt nu!!..

Kram

Kommentarer
Postat av: fia

vad snäll du är <3 nej jag tror vi har allt under kontroll. det är bara lussebullar jag ligger under i så om du vill får du jättegärna köpa eller baka det!! ses imorgon <3

2009-12-11 @ 16:01:18
URL: http://guldmedalj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test