Gåtan måste redas ut.

Utan er ingen mig, det vet ni! Idag har jag fått ett stort stöd utav Aamanda och Adela, vi var hemma hos mig tog det lugnt. Hälsade på killarna på plattan som fortfarande jobbar med att sälja saker på julmarknaden. Fikade och sen drog dom med mig till Jägaren för att bli glad och få sjunga av mig. Det var massa underbara människor där!

Nu har jag varit hemma i typ 3 timmar. Kan verkligen inte sova, tänker, tänker och tänker. Jag förstår inte, det tar verkligen inte slut med alla tankar. hur ska jag berätta, hur kommer dem förstå att det är på riktigt och inte på hittat! Läkarna vet... även jag... Gahaaa.. måste jag berätta?

Jag talar i gåtor, skriver gåtor, tänker i gåtor, är det verkligen inte någon som har svaren?

Ja nej, nu är det dax för lite luft, sen krypa ner igen i sängen, läsa boken tills jag hoppas på att jag somnar. Adela verklar i alla fall sova i natt så jag har ingen att prata med resten av natten hahaa.. grattis, Adela sover!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test