Julnatten är precis som den var när man var liten..

Det är julafton nu gott folk! När jag var liten sov jag aldrig denna natt. Gör jag det nu? nej..Det kan bero på för att det är första julen jag inte bor hemma. Det känns verkligen inte rätt. Mamma satt alltid uppe sent och fixade alla små saker. (eller nej, menar att Tomten gjorde) Men nu bor jag inte hemma och ingen som stökar. Känns verkligen konstigt.

Man har kommit över barnkänslorna för julen. Men alla minnen sitter kvar och vi har ändå gjort samma saker dagarna innan och på julmorgonen med att äta julfrukost och öppnat ett paket och haft det mysigt. Och man har självklart inte samma pirr i magen. Men ändå så älskar jag fortfarande Julafton, det är nog för att man får vara med sina nära och kära.

Som tur är så kom jag på en ny julkänsla. Jag bjöd hit Jonas, Rebecca och lilla Mysan på julmiddag. Så då ställde jag fram massa julpynt och ljus och gjorde det lite mysigare, självklart julmusik! Så nu känns de som jul igen :D wiii
Jag fick en jätte snygg topp av Jonas i julklapp :D Själv hittade jag en mysig tjocktröja till honom! Han verkade gilla den!

Nej fan nu är kl 4 och jag borde verkligen sova.. Det e ju ändå Julafton i morgon! Då väntar de massa roliga saker!

GOD JUL<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test