Lucia!

Nu tändas tusen jule ljus..Ååå va jag verkligen vill vara ett litet barn vid dessa tider på åren. När jag var liten på Lucia morgonen fick jag alltid lussebulle och julmust. Vi hade massa tända ljus och en brasa. Även kollade man på luciatåget på tv och satt i knät på mamma med duntofflor.

Nu ett par år senare, ligger bakis i sängen, fått i mig 4 glas vatten och vill bara ligga kvar. Helt värdelöst!Men kvällen igår var underbar. Först Jägaren sjöng och de va underbart. Träffa underbara vänner. Efter det åkte jag hem till Fia på Lucianatt. Super skog var det verkligen! Slutade med att det vart kebab kl 7 i Gullmars med Max som skulle åt samma håll! wiiii så det är lite roligt att jag redan är vaken sen 2 timmar tillbaka!

Kommer lite bilder i från i helgen snart måste piggna till bara!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test