Nattblogg!

Lördag kvällen vart super bra. Började med att jag träffa Rebecca och Mysan gick runt lite och sen kom Jonas och höll oss sällskap. Vi åkte hem till Per och tog en fika. Riktigt mysigt. efter det drog vi på karaoke och tog en pizza och nu har vi varit hemma en massa timmar.

Bild från nåt år sedan på mig och Rebecca

Men jag kan inte lägga mig. Rebecca sover som en söt liten gris medans dottern tar upp resten utav sängen. Vågar inte riktigt flytta på ett litet sött barn som sover haha.. Istället går jag och små städar och luktar på min halsduk hihi..

Nej nu måste jag ut en stund! I morgon blir det Adventfika hos Farmor sen träffa Jonas <3

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test