nu är lovet önskat.

vilken jobbig start på dagen jag har fått idag. Börjar med att byggkillarna håller på som vanligt kl 7 på morgonen. Solen lyser rakt in på mig och de blir äkligt varmt. Sen börjar mobilen vibbrera massor.. men jag sket i den, så när jag vaknade hade jag fått 13 sms och det var 6 pers som ringt..ghaa.... Så jag sitter och får bort min panik jag har över allt detta. Har även ont i skallen efter att legat konstigt i natt..

Jaja..

Ni ska få veta något roligt i alla fall va jag tycker, jag ska träffa Jonas i dag och spela in en Demo!! :D Han verkar vilja att jag ska spela in Evighet med Carola för där får jag ut så pass mycket röst o känsla..hmm får se hur det blir med detta. Idag börjar mitt jul lov och jag kan börja sluta tänka på skolan och de kommer göra det mycket lättare för mig! Wiii..Men jag hoppar över avslutningen för ja..Det känns fel att komma dit om jag inte varit i skolan sista veckorna ordentligt. Jag kommer få panik om det blir som igår o i Måndags.

Nej upp och duscha nu vore bra.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test