Pirr i magen!

Nu är det mindre än två underbara dagar till Julafton. Solen skiner ute och snön glittrara. Vilken morgon! Idag är tanken att jag ska till stan och träffa Jonas och senare träffa Veronica. Men höjdpunkten är nog att gå till Jägaren!

Ska handla hem lite julmat idag tror jag. Alltid mysigt att kunna ta en julsmörgås eller så nu. Jag tror i alla fall att jag köpt fördigt julklapparna i alla fall! Wiii.. E rätt nödj med mina inköp för i år.

Nu är det i alla fall klart hur jag ska fira jul. Det sker hos moster Eva med familj. Hela mammas sida ska vara där så det lär bli många kusiner och klappar! Mysigt. Äntligen har det fixat sig. Sen blir de en till julafton hemma hos Stene med sin släkt på annandagen tror jag. Så i år blir det mycket julskinka!

Nej nu ska jag fixa mig för att handla mat. Lär vara minst stress nu i affärerna, eller vad tror ni?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test