Söndags slöar

Ojoj..Det har varit fullt upp nu för mig sen julafton så har inte kunnat skriva riktigt. Men idag är jag hemma och tar det lugnt så jag passar på att skriva. Min Julafton var underbar skulle jag kunna säga faktiskt. Massa underbara släktingar, god mat, bra julklappar mm. Efter släkten på kvällen tog jag mig till Jonas och myste lite me film och julmat/godis..

Så jag är glad att allt fixade sig innan jul!

Idag är det en riktig slappar dag. Dels för att det är Söndag och att jag var vaken till 10 innan jag la mig och sov nu över dagen. Inte det bästa. Men det var en rolig natt faktiskt. Det började med att jag och Jonas var på Jägaren och åt middag. Sen vart de massa sjungandes och jag drog med Adela och lite folk till Kelly´s. Då jag tänkte ta mig hem efter det, men det vart efterfest i Nacka. När vi väll kom dit var alla vi trötta kolla på film tog 1 öl var av ett flak.. hahah det var nog det roligaste av allt.

Men vägen hem tog typ 3 timmat istället för 15 min hatar SL!!

Bilder i från julafton kommer snart
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test