Alla <3 Dag!

Lyckos dom , som har någon att bli älskade av, nån att krama och säga hur mycket dom betyder för varandra. dom som kan klara av att slippa tänka på allt jobbigt!
Fan för denna dag för oss!.. för oss som ingen har att hålla handen me, att bli älskad och säga hur mycket människan man älskar betyder!. hur kul är de att bli dumpad ett par dagar innan en sådan dag, hur kan man må, inte sämre än mig!..



Men men..kärlek kan man få av vänner och familjen. men de känns inte som att det e just de jag vill nu, Igår skulle jag till chaplins, men vart ändrade planer, för att jag e så dum i huvet o börjar berätta till personen jag älskar saker han inte vill höra... kände mig helt ensam o övergiven, ville bara försvinna i går. jag gick runt i stan ett tag innan jag visste va jag skulle göra, bestämmde mig för att ha mina saker som Emma hade o sen åkt hem eller nåt, Men hon höll mig kvar. vilket ingen annan verkar göra!..

men men
ni behöver inte läsa denna blogg idag  om ni känner att ni inte vill höra hur deppig jag idag.. men men..

Jag saknar verkligen tiden förr, när man var liten och inte behövde ha en pojkvän eller en flickvän som man kan bry sig om en sådan dag.! men men.

nu ska jag inte skriva mer orkar inte, pallar inte. Emma bjödmed mig på middag idag, men jag har ingen lust me det, tjejer överallt bläää, orkar inte. kanse åker till Tumba på karaoke tävling!

hejdå
Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

cool bild :)

2009-02-15 @ 11:31:24
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test