Fredag den 13:de :S

God morgon eller rättare sagt, godnatt! Seriöst SER NI VA KL ÄR..!!? den är bara halv 6.. och det är  FREDAGEN DEN 13:DE.... Jag kan för en gång skull sova till kl 7 halv 8..men nej de fick jag inte. Jag har typ sovit 3,5 timmar i natt. kollade på kl senast vid 01:27, sen vaknade jag kl 5 och klarade inte av att sova längre, dels har de väl me att jag beövde kissa^^

Men ändå..
De är Fredag och jag vill orka denna dag, kommer ju somna i skolan vilket inte är så bra! sen ska jag ju hålla mig uppe så pass länge att jag klarar göra saker efter skolan oxå ^^ hahha..men NEJ, de lär inte bli Chaplins för mig om jag kommer va så här hala dagen.!!

Det lär hända massa konstiga saker idag, eftersom det är den fredagen de är!!..blir rädd för dessa dagar!! men men..Tog mig ett glas jucie nyss så gott, sen blir det lite mer frukost senare^^ men nu tänkte jag bädda ner mig i soffan o ta de lugnt!!

Kram
Jennie

Kommentarer
Postat av: HHANNAH;

SV: Det låter verkligen jätteroligt (:

Men tyvärr bor jag ungefär 150 mil från stockholm, men annars hade jag gärna varit med :) Tack så jättemycket för ditt stöd!

2009-02-14 @ 10:09:15
URL: http://hhannahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test