Onsdag

Hej

Just nu kommer min blogg inte vara så rolig, lär inte skriva så mycket, eftersom jag inte mår så jätte bra just nu!..Inget går som jag  vill, Har ingen ork attt änns gå till skolan längre!..Men men..Finns de något jag kan göra? Nej, jag kan bara sitt här o vänta på ett ja eller nej, vilket jag skulle vilja ha nu nu nu!!

E själv hemma nu o borde ringa till ett jobb jag kanske får, men jag vill just nu inte ha de jobbet, för jag orkar inte hålla på nu!
men men, i morgon e det heldag i skolan vilket jag inte vill ha, men de e bara hänga me och se glad ut!

Måste städa här hemma nu eftersom släkten kommer på lördag och ska gratta mig på min födelsedag, ska även till chaplins på fredag me vännerna som är över 18, hoppas verkligen markus vill med för då blr de roligast..

Kram

Kommentarer
Postat av: Puff

det var det att jag inte orkade gå upp på morgonen för att jag inte hade sovit nåt, och mår man bra kan man väl ändå ha kul?

kommer du klara av att markus är med dig på fredag?

2009-02-04 @ 14:17:00
URL: http://iampuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test