Onsdag

Hejsan

ja jag har varit lite nere un i några dagar, vet inte va de beror på antar att jag är stressad, I morgon får jag i allfall veta om jag får vara med på lördag! säger inte i vad men de lär ni se i så fall..!
Igår åkte jag hem till Markus, vilket var mysigt, vi pratade lite och sånt..vi kom fram till att vi ska vara vänner nu framöver o sen se hur de blir, händer det nåt så gör det ju de! men men..älskar honom lika mycket för det:) Bättre att vara vänner än inget så då ska jag vara possitiv till de, annars lär vi inte komma någon vart!.
Ska även sova här i natt oxå så jag kommer upp.

Men nu ska Markus få hjälp av mig med sin läxa, får se om jag kommer ihåg eftersom jag gjort samma förra året.

Bye bye
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test