sista inlägget innan lägret?

Hej

jag är halt slut måste jag säga,hmm. inget vart som jag tänkt mig i går. Kalle blev magsjuk, och jag har största fobin för spyor,Kalle var duktig , han klarade det mesta själv vilket jag blev glad för. Men de jobbiga är att idag ska jag på lägret och vill inte bli smittad, för de finns ingen ledare som kan ta min plats!

Kalles far svarar inte, jag ringer dottern hon svara och får tag på Kalles mamma som kommer två timmar senare och hämtar Kalle med Taxi!..glad att hon kunnde komma ut, Men nu ligger jag i soffan och mår skit mår illa så fort jag rör mig. När vet jag att jag inte kommer att spy?

Fan.. MIn buss går kl 11 45, och jag har inte packat, tagit bort nattens spyor och inte duschat, fur tusan ska jag hinna?..o orka gå upp i mitt hus o känna och se allt?...bläää

Men men, OM de e så att jag blir dålig så kommer jag vara hemma så klart, så håll koll på mig...
NI får gärna ringa o smsa under veckan :) kommer sakna att skriva här juuu.... NU MÅSTE JAG SNABBA MIG!


Kommer sakna dig gumman<3
Du får komma ut o häla på en dag =)


Markus, jag vet att du klarar veckan me läxorna! bara höra av dig om du vill ha hjälp =)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test