Tisdag- orolig

Hejsan

Idag skulle jag ha åkt me mamma tidigt  för att komma till skolan o sitta o vänta massa timmar, men somnade om, men fan, jag orkar inte mer!. De tar stopp just nu. MED ALLT!..Min bästavän har just sagt hur hon mår. har ja inte fattat det?..Jag har insett att jag inte duger till något, inte änns ta hand om min bästa vän!..Förlåt.

Känns inte som att jag har så många riktiga vänner, jag ska alltd finnas för dom men när jag fyller år, mår dåligt, vill göra saker. vem finns där då? Jag har redan facit i handen, Emma Rylander min bästa vän<3 va den ända vän som kom!..hon e en sann vän älskar dig!

idag ska jag iväg, ingen skola, ska till Markus, ska snacka o sånt. skönt att man har han kvar som vän i allfall!

bye bye

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Du duger åt jättemycket Jennie, tryck inte ned dig själv! Och att du inte insett hur jag mår, beror mestadels på mig själv skulle jag gissa. Älskar dig med! Och du ska till skolan i morn :D

2009-02-10 @ 17:44:41
URL: http://rylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test