Tjejmiddan

halloj
i lördags var de tjejmidda med emmas vänner, några av brudarna känner jag sen innan, o vi var runt 10 tjejer, Jätte god mat, de va pasta med kyckling, Rebecca e bra på att laga mat måste jag säga, tyvärr har inte jag bilder än, men de kommer nog, massa vin vart de och melodifestivalen till det. vi spelade "Jag har aldrig" o de va spännande^^

men men. glad att jag sov hos emma den natten för var helt slut och skulle upp tidigt för att sjunga.inte bra ^^ haha..

tyvärr blir de kort inlägg om detta, "Den som inte var där får tyvärr inte veta det bästa, för de e som hände där stannar,(För då slipper jag skriva ner allt hahaha) "  nej nej jag e inte alls lat:P..bara det att jag kan typ simma i mina läxor!

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Bilderna är typ inte värda att se, dålig kvalite och dom med bättre kvalite är bara pinsamma ^^ och vi lekte faktiskt sanning eller konsekvens :D Det var skoj :)

2009-02-16 @ 18:22:25
URL: http://rylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test