torsdag- en dröm som inte fungera att uppfylla

hejsan

Har ni någon gång velat uppfylla saker som är så himla nära att uppfylla men som inte kom till skott?, det har precis hänt mig. Fick ett samtal förra veckan om att jag skulle hoppa in på en sak som jag tyvärr inte kan nämna, och jag har övat o övat. Men sen när man få veta att man ska få uppfylla detta så står något ivägen!

I det här fallet stog skolan ivägen. för jag hade behöft tagit ledigt så mycket att jag säker skulle missat flera veckor skola. om de nu hade gått bra. o även kanske fått hoppat av p.g.a detta. Detta skulle kunnat vart mitt framtida yrke och jag skulle kunna leva på det ett tag!.
 Skulle på börjat detta i morgon, vill vill vill, bara skita i va skolan säger ett par dagar, och sen kanske det är över, men om det inte är över kan jag förstört hela grejen för detta och för mig själv, så vågar inte ta den risken..Men men..Dom förstog mig i allfall när jag ringde o sa att jag inte kunde, så dom har fixat allt.

Men FAN!!! detta hade vart underbart. och jag vill verkligen berätta vad det är, men vågar inte för de kan bli helt fel!. Ni lär få veta senare när allt e över.!!

Frippe och jag <3

Men men nu ska ni inte behöva lyssna på mig o min dröm!

Är själv hemma vilket betyder att jag sover i mammas säng, vill inte sova i mitt hus nör ingen är hemma. då blir de så konstigt att kliva upp i morgon. inte änns min hund är hemma! haha så ensam är jag. Men jag gjort god middag, kycklingklybba med sallad, fettast, oliver o lite dressing. Drack typ upp helaa colan oxå under kvällen så är rätt pigg haha..så gott me kall cola så man märker inte försn man måste besöka toan att man har fåt i sig en del.

Kollade på Chaplins hemsida o självklart e jag me på vimmelbilderna igen^^ här har ni två st i från i fredags då jag fyllde år:


ashia, jag som har drinkpinnar på mig, och karaoke amanda

jag och Amanda. såå fina:D



hihi..ja jag blir så glad att få komma dit på fredagarna när de finns en Amanda som gör att jag sjunger så mycket, nån som vill med i morgon? :D

sovtime för mig nu om jag ska klara att komma upp till skolan i morgon, ska träffa Emma kl 11 för lunchning och pluggning. Sen efter skolan e det kanske fik för mig som gäller me Emil, snacka uö o grejer..sen får jag se om Markus är på att gå till Chaplins^^ Annars blir de nog hem till Emma som gäller^^

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test