Trött!!

Hej igen

nu sitter jag i soffan och tittar på ovanliga familjerna på 4an, roligt...haha pluggat, städat,sjungit, lagat mat, vart ute me frippe. och nu vid datorn, de är va jag har gjort nu i kväll..fy fan!

Mitt liv består bara om plugg plugg plugg, inte konstigt att jag får massa strssutslag i ansiktet! och typ super trött på allt just nu.! I morse glömde jag självklart min plånbok hemmaa, inga matpengar, så jag fick stress panik hela morgonen o då vart de värre i ansiktet:(....bläää

funderar på att sova snart så jag orkar i morgon, ska nämligen upp 5 i morgon. sen efter skolan ska jag träffa Farmor och syster efter jobb/skolan..

vi hörs
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test