Allt e upp o ner!

Hur skulle jag har gjort?
va kunde jag gjort bättre?
Jag tog rätt beslut o ville inte skada nån annan!
Förlåt att jag gråter o sen ser dig på msn o behöde en vän
Förlåt oxå för att jag inte sa de face to face!

allt går t helvete nu,
 förutom med den person jag trodde de skulle gå åt skogen me,
Han finns kvar, än så länge! o länge ska de bli!
Till döden skiljer oss åt, right?

Trodde de skulle va så me min vän oxå,
men tydligen inte.
har fåt ett frö som inte får grö.
ingen får se växa eller gro!

jag vill men vet att ingen annan vill
de betyder att jag lyssnat på min vän.
Som kanske inte e min vän längre?

Kommentarer
Postat av: Maria

Du har blvit utmanad :D Kolla in min blogg <3

2009-01-20 @ 19:48:51
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test