Onsdag

Hej

ja, nu känns allt mycket bättre, inge problem me något typ, i¨år satt jag med Emma på hennes systers fik och köpt hörlurar och ett usb minne för pengarna jag fick tillbaka från julklappen jag bött^^^vilket känns bra!

Vi satt och väntar på Markus som skulle komma dit och köpa nån datasladd som fanns där. Medans så drack vi KaffeLatte, havrebullar o ja, vi snacka o hade oss en massa!

Efter att Markus tillsut köpt sladd åkte vi hem till honom och såg på tv, åt mat och låg o kramas och pratade. De är så mysigt att komma hem till Älsklingen för då mår jag så bra, jag kan sluta tänka på saker som kan göra mig orolig!

Nu har jag fixat lite på bloggen så gott jag kan, har laddat ner ett gratis program som är ungefär som pohotoshop :)så ska leka vidare med de nu!

Mina hörlurar,fast där det är grått har jag lila, älskar dom




Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test