en kväll hemma på Värmdö

Hej

ja, nu har jag varit hemma i kväll, fy fan..inge roligt. Jessica och Magnus var här när vi kom hem, vi tänkte sjunga Lips men självklart så var de något fel med det spelt..så nu får jag vänta ännu längre på att sjunga det. men men, jag lagade lite mat, de vart potatisbullar me bacon, lingonsylt, oliver och gurka..smakade gott gott..
Sen lite senare vart de en Power King och en skål med Popcorn och tittade påA lot like love på 4.an. fast den e inte slut en. hatar när nyheterna kommer mitt i filmen för då tröttnar jag på att kolla klart så jag satte mig här vid datorn istället..hahaha..
Men nu måste jag nog sova om jag vill klara av en dag i morgon oxå. Ha de super bra

god natt
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jennie

FAN va länge sedan de va man hörde dig sjunga..när ska du uppträda nästa gång, tänkte kolla med min mamma som har en vn som äger ett ställe om du skulle kunna få sjunga där nån helg låter det bra. RING MIG :)

love ya!!

2009-01-12 @ 00:33:28
Postat av: de va från mig sandra...

2009-01-12 @ 00:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test