En sån där dag man bara vill hoppa över!

Hej
idag e de äntligen sol ute:). måste bara säga att då e de mycket roligare. men men..just nu e det inte så roligt. Markus åkte i lördags till Småland fr att spela dator så jag sitter hemma hos han nu, visst har de varit roligt i allafall, men han saknas lixom. men som tur e har markus världens bästa familj, jag får vara här iallafall.

Men markus kommer hem i kväll runt 22 så nu vill jag bara hoppa över denna dag så att jag får träffa honom..Mamma har kommit hem, Emma har kommit tillbaka i från Boston, de finns så mycket mer jag skule kunna gjort idag. mamma ville få me mig till IKEA, emma vill ha mig hemma hos henne, men då blir de bara konstigt eftersom jag vill tillbaka hit i kväll..haha...så detta e verkligen en dag jag vll slippa..Markus lääängtar!

Juste, jag,markus och linnea var på Chaplins igen i fredags, självklart kännde alla igen mig WOW..!! till o me dom i baren så jag behövde bara säga en JENNIE drink så förstog dom va jag ville ha...ahahaah...de kommer bilder senare från min favorit kamera:)

Nu ska jag göra annat :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test