Helgen

Hejsan, nu äntligen har jag kommit åt min datorn, sitter hemma hos markus nu, äntligen saknade honom och är glad att han mår bättre nu efter magsjukan, och nu tänkte skriva om helgen:)


Fredags:

Markus vart magsjuk under dagen så jag åkte inte tillbaka på kvällen, men jag åkte och mötte Beckis och Mysan, hon skulle ha träning så då tog jag hand om lill tjejen, riktigt underbar unge, hon har lärt sig att vinka o gör ljudet till "hej hej"
Sen åkte vi till centrumet och jag köpte en ny mobil :) och så gick vi runt lite, sen så åt vi mat o sen hem till henne,
Mysans pappa och vi gick en lång promenad.
Efter det så gjorde vi i rdning oss för Chaplins så klart, var väl där runt 23 50, sjöng o drack lite, jätte skoj va de, sen när vi skulle hem så fick vi åka bil me Per som e bartendern :)..snäll kille det.! 

                                                                         
MIn mobil e röd där det är grått!!




Lördags:

Vi vaknade och myste lite me Mysan, o sånt, sen vid 15 50 tog jag bussen från Tungelsta och åkte mot Gullmars där mamma och Stene hämtade mig, Vi åkte och handlade mat, dom bestämmde att jag skulle laga maten och att jag skulle göra Tacos ! mumms, älskar att få göra min egna tacos, för då får man ha det man själv vill ha på!

det ska vara( i ordning):


Taco chips
körfärs
ost
(Lägga in i mikron och smällta osten)
sallad
tomat,gurka, majs
Gråddfil
tacosås
oliver

Mumms va gott!

sen runt 21 30 kom min underbara vän Emma, vi såg på film,drack öl och åt popcorn mysigt var det:)

Söndagen

Hände inte så mycket, emma o jag mötte beckis hon fick sitt lägg och jag min telefon förpackning, sen åkte jag o emma till markus, va där en stund. sen åkte jag till Tumba där jag fick middag och bullar :)

Kram













Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA! Har du sett google annonsen under inlägget? "Emma från 1 kr. Bjud nu!" Visste inte att jag var till salu på tradera xD

2009-01-26 @ 18:58:52
URL: http://rylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test