Hemma hos Markus:)

god morgon!
vaknade precis av att markus säger hejdå och måste spreinga til skolan, stackarn, tro att han missade att kliva upp när kl ringde..men själv så kan jag ligga kva börjar halv 1, men ska snart in till skolan och träffa emma och kamilla:)

igår i skolan mådde jag inte alls bra så jag var bara med på min skapande lektion och sen så hade markus väntat in mig så jag åkte hem till honom och la mig och sov. de behövdes verkligen. Sen lite senare kom han och la sig brevid och de va så mysigt :) de måste va en av de underbaraste sakerna att kunna ligga i sängen och bara hålla om varan.!

Men  allfall..natten var lång, såg på tv och kunne inte sova för att jag mådde illa, men tillslut somnade jag..

nu måste jag snabba mig lite tåget går 53

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test