Hur man gör Kaffe Latte Mönster^^


Var tvungen att lägga in yterligare ett inlägg innan jagska sova^^




,Att göra mönster i skummet, har blivit riktigt roligt, framförallt om man sälv göt latte hemma. Här får du ett enkelt och snyggt tips som jag snodde från alra!

Bli din egen barista.

· Häll den skummade mjölken i glaset.

· Häll i nästan allt kaffe.

· Droppa det sista av kaffet i en cirkel.

• Dra ett varv med skeden. Riktigt proffsigt.

Låt dig inspireras.

Här ser du några fler fina mönster. Du kanske hittar på en egen signatur?


Kommentarer
Postat av: Sofia

hahah när jag gör latte på jobbet gör jag världens fulaste mönster, kanske ska lära mig något nu haha

2009-01-28 @ 10:26:56
URL: http://guldmedalj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test