Jennie är en liten sjukling!

Hej

Hur  kul är det att vara sjuk när man vet att man missar en massa viktiga saker i skolan?  Jag tycker inte om de länger, förut när jag var skoltrött brydde jag mig inte, men nu, nu har jag panik!!.. typ!

Jag och Markus typ gick upp vid 6 för att göra oss klara för skolan, men nej, ingen av oss klarade av att typ stå upp, riktigt otäckt. Så de va bara att krypa ner igen vilket är mycket mysigare när Markus oxå kryper ner!
Min mamma ska försöka komma och hämta mig här i kväll så att jag kan komma hem och ta de lugnt, de e mycket skönare att va hemma o va sjuk.

Men i morgon vill jag till skolan, för då e det idrott och då ska vi åka skriskor, tänkte ta me mig matsäck då:).. Sen på Fredag på Natur och frilufliv ska vi vara klädda för att va i skogen, vilket e mysigt, då e det oxå varmchoklad som gäller fär mig^^

så jag ser fram emot dessa dagar nu:)

Men nu ska jag kolla hur markus mår så vi hörs senare. Prova verkligen och gör egen kaffe latte! super gott och super coolt att klara av mönstrerna!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jennie



KOmmer du ihåg mig? ahaha..Lisa!

men i allfall hoppas du snart blir frisk, tänkte att vi ska spela in din låt! men jag fick inte tag på dig på telefonen i morse!



ses på söndag (om du är frisk) puss

2009-01-28 @ 21:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test