Kan inte sova utan honom<3

jag kan verkligen inte. varje gång jag sover utan Markus så får jag alltid problem me att somna, de går lixom inte. Känner mig inte trygg, vill bara ligga i hans famn o sova..de är det bästa som finns måste jag säga!

Markus får mig att må bra så fort jag är me honom. men utan honom vet jag inte va jag ska göra, jag har verkligen blivit kär, så kär att jag inte veeet var jag ska ta vägen utan människan..Jag e fortfarande nykär o hoppas på att de kommer va vi två för alltid <3

Älskar dig Markus<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet hur det känns att vara så kär, förut kunde man ju skolka jätte mycket så fort man ville vara med andré. det gör jag inte längre, jag lärde mig utav det. nu är jag förälskad och kan inte leva utan min själsfrände. :) puss på dig <3

2009-01-12 @ 18:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test