Kanske tänka på refrängen!

Hejsan

Gud va mätt och äcklad jag är just nu, jag och älsklingen gick en prommenad och blev sugna på Pizza, kanske ingen bra kombenation men, De va bara det att min ost på Pizzan var typ brännd och hård! ahah..men de gick i ändå och jag e ingen direkt storätare så vart supermätt..

jag har hjälpt Krille med att starta upp hans blogg och gjort grundelig design på hans blogg (eftersom jag inte har pohtoshop)  Kolla in hans blogg Tryck på bilden så kommer ni dit :).



Ja nu e det nog dax för mig i allafall att krypa ner i sängen, Markus sitter så klart o spelar, fast han e lite söt för han pratar me hans headset med dom andra WOW nördarna, och han e så söt




Detta va vid jul då innan han fick sin nya stora skärm^^
Älskar dig<3

God natt alla läsare Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test