Måndag

God morgon

sitter hemma idag, vart ingen skola p.g.a magproblem!..inte roligt,Åt kycklingspett i går, antar att de är de som är felet..men men, jag har lite att fixa hemma så jag gör i allfall lite nytta.

Vad ska ni göra i dag?

i går var ju Empan här och inte mådde så där jätte bra, och så snäll kompis som jag äe hjälpte jag henne, Jag tyckte att de va bäst att hon sov hemma hos mig så då gjorde hon det, tror vi somnade runt 2 vilket inte va så bra. Men då viste jag redan att jag inte skulle gå upp tidigt till skolan.

Min hund är i mitt hus nu och han är super söt, ligger i sängen o vill att jag ska fortsätta klia honom, Jag e så glad att Frippe är våran hund för jag kan inte ha en bättre hund<3

Men som ni vet så måste jag avsluta detta nu och börja fixa i mitt hus, hörs senare

Kram

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej Jennie

jag har följt din blogg nu ett par månader, tycker att du är super söt och är grym på att sjunga, hur har du lärt dig allt detta?. Själv har jag ingen blogg men har tränkt på att skffa en, men vet inte om jag kommer klara att ta han om den lika bra som du gör, (vet att det är finns större bloggare) Men jag menar som din blogg, en privat blogg som är till för vänner mm.



Jag kommer alltid läsa din blogg. hoppas du blir frisk snart Kram Fia

2009-01-19 @ 12:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test