Onsdag

god kväll mina vänner..

ja i dag va de en tuff dag måste jag erkänna..de började med att jag gick till bussen i morse, för att möta Emma och Emelie, vi åta på Taco Bar, gott gott. Sen så var Myggan där så då fick jag träffa den människan en stund..Sen gick vi till min förra praktik plats, sa typ bara hej o sånt.

I skolan hade jag skapande verksamhet i 1 tim. Sedan var det FSF= Förskola,Skola,Fritidshem, den lektionen varade i 2 timmar, då vi skulle bli klara med vårt arbete som heter Bamsegården, man delas in i grupper och ska skapa en förskola, fy fan säger jag bara. Jag va i en grupp där vi nästan hela tiden har varit sjuka en av oss i taget. Men i dag var tv av tre borta vilket betyder att jag var själv, men Emelie hade samma åldersgrupp och ingen att jobba me, så VI TVÅ!!! gjorde ett arbete i från grunden på TVÅ tim som vi har haft hur långtid på oss som hälst..Helt sjukt att vi fixade detta BRA JOBBAT JENNIE OCH EMELIE<333

Men men...sen kom jag hem, städade, sen fick jag en större säng och öven god middag med Jessica och Magnus!. okaj, även mamma:P

Och NU sitter jag och titta på tv och dricker en powerking :)

i morgon ska jag sova hos älsklingen, jag längtar verkligen efter honom<3

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test