Plugg dag bläää..

Hej mina vänner

idag vakande jag av att markus pappa försökte väka mig "jennie du ska väl åka kl 7 som Linnéa?"

HJÄLP!!..
jag hade typ panik, kl var 6,46 när jag vakna! bara klä på sig, men jag kom iväg, kom typ 20 min försent för att bussen vid fridhemsplan aldrig kom!
Sen var de skola hela dagen, Men som tur var min älskling i skolan samtidigt så jag fick pussas lite me honom. Det roliga var nog att typ hela klassen satt me coca cola och klubbor på Idrottslektionen (vi hade teori om isvaken som vi ska få göra)!

Men men.. nu sitter jag i sängen hos markus och försöker komma igång me min Essä som måste lämnas in fortast möjligast:P

Vill bara säga till Becca att hon ska lycka till med de jobbiga i morgon, älskar dig och finns här, vet hur det är<3

nu ska jag fortsätta me annat

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test