Söndag

Hello

sitter här nu me älsklingen och har ätit lite mat. har bara slöat typ i helgen, eller i Fredags var vi på Chaplins så klart:P Kamilla och hennes kompis Anna var med, och sen kom älsklingen, och senare kom Eddie..men men jag hade roligt i allafall..tur var:)

Vi sjöng super mycket jag o tjejerna, även en annan tjej lärde vi känna som jag sjöng med..hahah..men men. på vägen hem hade markus köpt donken men på buss fan fick han inte ta med sig sin mat så de va en uplevelse i sig att åka hem den redan hahaha...men men

Sen i går sov vi till 16 typ och åkte in till stan för att träffa Emma<3 vi åt middag på kungshallarna och gick runt lite efter det.vi kom inte på något som vi kunndegöra, de var bara bion som va öppet typ men alla bra filmer började hal 10 så då pallade vi inte..

Snart ska jag hem till Värmdö. mamma ska komma hit och hämta mig, antar att jag ska sjunga massor när jag kommer hem, jag fick nämligen Lips, de nya sing staret typ fast de e uppbyggt lite annorlunda
Men nu vill jag mysa med Älsklingen innan jag ska hem.

Hörs i kväll
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test