Söndag

Halloooj!

nu har denna helgen gott och jag har gjort massa saker, i Fredags va vi på Chaplins(ni kan se bilder på www.chaplinsbar.se) hahaha...sen så i går var de släktträff dansa o hade oss.. rätt jobbit eftersom jag va rätt bakis hahah..men men.. efter allt detta var jag och Emma barnvakt till dom barnen jag tagit hand om förut . föräldrarna kom hem runt 3 i natt så jag o emma kom hem runt 4 o var helt slut, vi råka snacka om spöken innan vi gick o la oss inte smart!! emma tände myslampan så jag slapp vara rädd!!..

Idag var jag o emma sen i stan, åt god lunch och glass, efter det gick vi o köpte oss friendships ringar :) älskar den människan...sen va vi i stan o allt o markus kom så fick jag pussa på honom, sen så åkte jag till Tumpa, åt mat o sånt sen åkte vi bilen hem, gissa vem som fick köra? JAG:)..en liten bit i allfall..

Men nu sitter jag me Empan och dricker te och hjälper henne reda ut lite saker, älskar dig Empan va som än har hänt!<3..vi hörs kanske i morgon..

Sov gott
Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar våra ringar, har haft på mig den heeeeeeela dagen! :D 18 januari for evah! hah!

2009-01-19 @ 14:36:09
URL: http://rylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test