Tisdag- Hemma och e sjuk

hej på er,
ja, idag e jag sjuk vilket jag verkligen inte tycker om at vara. har haft ont i halsen nu i flera veckorfram och tillbaka, hostar,och snorar, nu saknas de bara att jag ska få älsklingens magsjuka, eller hans mammas diarré.. så funderar på att jag kanske ska fly här i från, men de orkar jag inte, lär redan blivit smittad..

Men som sagt om jag inte får magsjuka så måste jag ta mig in till stan och träffa Jennifer en tjej från uö. fika lite mm.. sen blir det DS möte, vi ska träffa hela unga örnar i sthlm.. Föresten, Vi har tagit över massa parklekar nu :D:D

så nu kommer de bli skooj och göra barnverksamhet :)

men nu tänkte jag gå ut en sväng för att få frisk luft, bara tanken på va jag kan va smittadav gör mig illamående..:S

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test