Titta va härlig Blogg jag har:)

Malin min kära klasskompis, är så otroligt snäll som sitter och gör min blogg en hel kväll, hon är inte riktigt klar men bra kommer de bli kan jag lova. vet inte hur jag ska tacka dig gumman men tack tack tack tack <3

ja nu e de nog bäst att jag går och lägger mig innan mamma ser att jag e vaken ;P fast jag tror inte att hon vaknar..jag har fortfarande as ont i huvudet och vet inte om jag klarar morgondagen, Men med ett stort glas vatten går jag nog nu och lägger mig, Får se om jag åker till Älsklingen i morgon eller inte Men jag vill så gärna krama om honom så antar att det blir så, men först ska jag Mamma, Stene och så får vi se om någon av systrarna hänger me Bowla :)


Markus och jag på Chaplins<3

Kommentarer
Postat av: becca

Åhh va fin ja vill oxå (A)



Ni är så söta :D <3

2009-01-10 @ 17:39:44
URL: http://hallelujahmoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test