Torsdag- 1 månad kvar till min 19års dag:)

God morgon, hmmm..de vart inte så attt jag somnade direkt efter inlägget i går..de vart till och me flera timmar senare, jag kommer ihåg att jag kolla på kl 4 sista gången, och självaklart vaknade jag för en timme sedan kl 6 :S mamma gick upp och börja röja..men men, det var nog lika bra för då kanske jag orkar fixa mig till skolan,VILL ju äta lunch med Emma i dag, har inte träffat henne sen 11 december!!!!! hur har jag överlevt egentligen?

jag börjar halv 1 idag:S va fan gör jag uppe nu? hahaha..ja bussen går 10 50 så de blir inte så länge jag behöver vänta:)

Dagens planer är att  klara av att va i skolan utan att somna, möta upp mamma och stene för att Bowla på heron city och sen hoppas jag på att komma hem till Markus, men jag vet inte om jag borde vara hemma i dag oxå, för jag har inte fixat alt jag borde gjort innan helgen..

På fredag efter musikalen med släkten ska vi till Chaplins bar igen, FREDAGARNA äger där. jag bjöd med Tove och Rasmus så de blir några fler..hoppas på de bästa i allafall..

NEJ, nu måste jag nog börja vakna mer, duscha och fixa lite..


(Jag på Chaplins med en Jennie drink den röda, och en Linnéa drink)

Hörs sen
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test