Torsdag

God Morgon

tanken med att kliva upp idag var att man skulle ta sig till skolan, men jag klarar inte av det idag, mår inte så bra, de beror på olika saker, men ändå!!..idag måste jag ta mig till  Markus i allfall. de är ett måste för jag klarar inte av att vara borta från han så här länge.men men..i morgon blir de kanske Chaplin, vill någon hänga på?

Nej nu e jag bara konstig i huvudet borde lägga mig ner och bara sova bort denna dag, men klarar inte av att ligga ner har så ont i kroppen..efter gårdagens träning..Mamma har i allafall gjort en god frukt smoothie mummms, får hoppas på att jag får tag på Markus så fort han vaknar om han inte ska till skolan!

Markus jag älskar dig<3

Kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahahaaha ska kanske till chaplin på nu på lördag med kusinen och hennes tjejpolare:P

2009-01-15 @ 23:54:32
URL: http://myzansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test