utmaning

Regler:
1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

Jag blev taggad av Maria

1. Jag hatar spyor, spyr nån spyr jag!
2. Jag  vill ha en Apa som husdjur!
3. Jag sover fortfarande med min favorit Nalle
4, När jag står hemma och sjunger brukar jag ha en egen show där bara jag vinner^^
5. Min underbara vän Emma har gjort så att jag har tagit skolan mer på alvar.
6. Jag älskar min pojkvän mer än att sjunga, (att sjunga är de absoluta i mitt liv tills jag träffa markus, då e jag me han mer än att sjunga.)
7. Jag har varit med på ett direktsänt debatt program, självklart hikar jag så högt att politiken kolla upp och undra vem de var, alla börja garva.! Pinsam sanning!

Jag taggar:
Emma
Linn
Maria
Becca
Beckiz
Malin
Emelie


nu e det roligt o se hur många som gör det:P
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test