Bästa Kryssningen!!

Hej

ojoj.. jag har aldrig mått så här dåligt dagen efter!! hehe. Jag har som sagt vart på kryssning med Sara och hennef föräldrar! Sara fyllde 18år! guuuud va stora vi har blivit.kommer ihåg när vi lekte med docker och lekte kontor..tjuv och polis oxå hahha.. detta va tills vi vart 12-13 år:P

Men vi gick i alla fall på båten kl 6 och hittade våra hytter, sara och jag delade på en vilket va bra!.. sen vart det middag me förätt,huvudrätt och efterrätt mumms!! Jag och Saras föräldrar gick runt lite medans Sara vila efter maten! Sen gick vi och tog ett glas öl på däck och lyssna på musik som spelades!

Vid 21 började vi fixa oss. eftersom jag skulle sjunga. Det började kl 22!! Wohooo.. Jag fick starta upp allt och jag valde "Evighet"! kommer en video snart. och de var verkligen underbart att börja för de känndes som alla var där för att bara lyssna på mig!. Sen sjöng jag " För att du finns" Och gud vaaaa roligt det var! Alla kommer fram efteråt och bjuder på drinkar och hurrar och tyckte att de var underbart.Jag kände mig som stjärnarn på båten!!.. höhöhöö.. Men sen vart de mer dricka och dans me ett par kvinnor som verkligen var ungdomliga utav sig! Men sen hamnade vi på däck och pratade med ett par killar och sen ett par tjejer.!!  Underbart!!

Jag kan i alla fall säga att kvällen slutade bra eller morgonen jag gick och la mig kl 8 i morse 2 timmars sömn och bakis huvud efter det:P

Jag har lärt känna underbart nya personer och hoppas det alltid kommer förbli underbart!  

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test