Hemma

Ååååå i kväll får jag sova i min egna säng och får den för mig själv! ska bli så härligt. Jag kom hem runt 17 och somnade direkt i soffan. Så vaknade upp för ett tag sen och gjorde mat. Det vart köttbullar och spagetti. Det jobbigaste är att nu är jag riktigt mätt och fortfarande jätte trött..kanske borde sova igen!? njea..inte än vill så gärna städa undan så mycket som möjligt och packa ner så mycket som möjligt.

I morgon blir de nog en hemma dag. jag ska ju på Britney Spears konsert i morgon!! ska faktiskt bli roligt. Har lyssnat på Circus skivan och sitter och diggar lite låtar tjohoo.!! nu är jag taggad!!  Förlåt Maria jag vet att du vill ha biljetten. men seriöst..jag vill så gärna gå nu!!

Det är så härligt att solen är framme, funderar på att jogga ett varv eller kanske ta en promenad till vattnet..nu är det ju inte så många dagar till som jag flyttar till Söder. så bäst att passa på att njuta av naturen här!..nån som vill komma och bada med mig här i morgon? :D

hörs snart igen!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test