Hemma!

Hej

Ja nu var man äntligen hemma. vill ni veta en hemlighet? jag har vara sovit hemma 1 natt sen jag kom hem i från Berlin..ojoj..så mycket skoj jag har haft med flickorna. även jobbiga saker. men jag bryr mig inte om dom uten tänker bara tillbaka till allt roligt. Jag kom nyss hem, sov kvar hos Fredrika och hängde med dom till Centralen i morse då dom ska vara på Hultsfred hela veckan.

Så idag lyder planen:

Tvättstugan 13-16
Städa
Plugga
Tjejkväll hos Sofia kl 21!

så nu gäller det att jag inte somnar..för jag e döds trött kan jag lova er! tror att jag typ samanlagt har sovit 24 timmar dessa veckor. så då kan ni ju tänka er att jag vart i full gång! =)


Lägger snart upp bilder

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test