Hos Fredrika

hejsan

sitter hos Fredrika nu är helt slut! Vi har varit ute typ hela veckan. samtidigt som jag jobbade på Chaplin så nu är man inte direkt party sugen haha.. vi har vart på våra äventyr kan man säga! haha..kul har de varit.

de lär komma upp bilder i kväll när jag kommer hem!

har även träffat D och de e alltid lika trevligt. Juste nu kan jag tala om den roliga nyheten. och det är att jag ska flytta igen! tjohoo..och denna gång blir det verkligen inte värmdö utan på Söder. medborgarplatsen whooo..de är bara en månad kvar nu! 

men nu ska jag göra lite lunch till mig o fredrika så att hon vaknar till liv..hon har blivit sjuk den stackaren =( 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test