I morgon bär det av mot Kroatien, Bosnien och Makedonien.

Jupp nu är de bara 1 dag kvar tills Turnén börjar..tjohoo..fast jag vill egentligen inte..inte just nu för de finns otroligt mycket jag kommer missta under dessa 3 veckor jag är bort.. ex: bästa veckan på året som är Slanö..Personer som kommer att försvinna nu när jag är borta..men men

Jag får se det positivt jag kommer aldrig få åka på en gratis turne igen på detta sätt och samtidigt göra en bra insatts..
I dag ska jag packa det sista sen möta Emma för att fixa lite och prata. Sen möta Maria för att gå på bio..fan vajag kommer sakna dig Mariaa..sommar utan slandö..kommer inte klara mig!!

haha..låter som jag ska vara borta flera år..men så är det ju inte riktigt. eller man vet ju aldrig hur det blir med den saken. JAg kanske blir kvar där nere!! hihi..näää. för när jag kommer hem så ska jag flytta =)

Men nu måste jag fortsätta här!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test