Måndag - Britney Spears i kväll!!

Hej eller rättare sagt god morgon!

Ligger i sängen och tittar ut på det underbara vädret och känner att jag borde ta mig ut.. I går kväll sprang jag i typ 50 min och tog mig ett kvällsbad. Jag borde göra samma sak nu fast ta ett morgonbad!! =)

ikväll ska jag ju gå på Britney Spears fan va roligt det ska bli!! eller jag vet inte men jag hoppas i alla fall det..vet bara inte hur jag ska göra i kväll när de slutar! mina bussar går ju som dom går. Men de ska nog fixa sig..

Idag ska jag föresten nog börja med mina skoluppgifter ahaha..jag har verkligen ingen ork. så tråkigt och framförallt när jag inte vet hur vissa av dom ska skrivas och göras..men men..jag hittar alltid på nåt:P

Det roliga är att jag har ingen frukost hemma haha..bara smör och smörgås..gott?? nej..tror ni att jag har några pengar??? Nejj!! haha

Så jag vet verkligen inte hur jag ska klara mig nu till den 18de. För de första så ska jag på Kryssning i morgon och fira Saras 18årsdag så då behöver jag ju pegar i baren!! eller så får man hitta nån som bjuder! Sen är de ju typ en vecka kvar tills jag får pengar igen. så jag hoppas att jag inte behöver köpa nåt nytt till resan som bär av på måndag!!

Det kommer bli så sjukt roligt!!!!!
Nej nu måste jag verkligen städa här hemma. det ser ut som att jag kastas allt jag äger över allt i lägenheten. men så e det inte. Och jag måste börja packa. Men jag har inget att packa i så det kommer bli lite svårt!! haha..kan packa ner alla onödiga kläder i säckar..och saker kan jag försöka lägga så mycket i förvaringsgrejer!!

Så de kommer nog att lösa sig ska ni se!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test