Packar och lagar mat

Hej

kom hem för en timme sen i från Maria. Vi kollade på film och hade mysigt även Alexandra var ju me =)
Men jag åkte hem för att städa,packa och fixa massor.

Fick veta föe nån timme sen att jag ska åka ut till Slandö i morgon med dom jag ska åka på Turnen med. Ska väl bli kul i alla fall..Så ja..en helg på slandö i stället för inget detta år är toppen..Älskar verkligen det stället. Nu när jag kom hem hittade jag min gamla recept bok som jag och min Pappa gjorde när jag var 9 eller 10 år. Det är ett av få minnen jag har i från honom. Och det var att vi lagade jämt mat. Så jag gjorde Lasagne receptet det är såå underbart gott. Och resten ska jag frysa in. Perfeskt.

Jag skulle vart nere i Göteborg/Trollhättan nu egentligen och hälsat på massa örnfolk där i från. Men det fär vänta till efter turnen. men men..!! som tur är så är sommaren lång(?) hehe..jag börjar undra vart sommarvärmen är..KOM TILLBAKA SOLEN!!

Nej nu ska jag äta och kolla lite på tv och sen fortsätta med resten hörs senare

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test