Sista dagen på Slandö!

Hejsan

ja idag ska jag dra mig hem..tråkigt, fast det räcker med dom alla 100 myggbett och alla spindlar haha..men det är alltid mysigt att sitta på bryggan och sola och bada, spela kort äta glass och massa sånt..så jag får vara glad för tjejernas skull att dom har en vecka att se fram emot.

och idag kommer det även killar..tjohooo..säger dom kan man lugnt säga.


vi har ätit frukost nu och ska snabbt packa väskan för vi ska åka om 30 min. om tjejerna blir klara med disken så klart. Annars får dom inte följa med i båten som tar oss till Södertälje, tar typ 1 timme med våran Örni båt..de är en jätte mysig träbåt =)

Bäst jag hjälper till nu. vi hörs när jag kommer hem

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test